پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118882
مديرعامل شرکت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران منصوب شد
تاریخ انتشار : 1393/06/24
نمایش : 1732
وزير صنعت، معدن وتجارت در حکمي علي قنبري را به عنوان مديرعامل شرکت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران منصوب کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد رضا نعمت زاده در مراسم توديع و معارفه مديرعامل شرکت مادرتخصصي بازرگاني اظهار اميدواري کرد با اين انتصاب تحرک بيشتري در اين مجموعه به وجود آيد.

وزير صنعت، معدن وتجارت با اشاره به قانون انتزاع، تغييرات در برخي برنامه‌ها و راهبرد‌هاي وزارتخانه را ضرورت دانسته و گفت: با حداقل تصدي گري دولت ، بايد حداکثر کارها انجام پذيرد.

نعمت زداده از زحمات قبادي در طول مسئوليتش در اين شرکت قدرداني کرد.

در ادامه اين نشست علي قنبري مدير عامل جديد شرکت بازرگاني دولتي ايران با اشاره به حساسيت فعاليت در GTC و تأمين کالاهاي اساسي مردم خصوصا گندم اظهار داشت: در جهت اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي تقويت بخش خصوصي و کاهش تصدي گري دولت ضرورت دارد.

وي کمک به کاهش هزينه‌ها و توسعه صادرات را از جمله برنامه ها و راهبرد شرکت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران عنوان کرد.

علي قنبري در بهمن سال گذشته به عنوان عضو هيئت مديره و قائم مقام مديرعامل شرکت بازرگاني دولتي منصوب شده بود. وي از اقتصاددان کشور و عضو هيأت علمي دانشکده اقتصاد دانشگاه تربيت مدرس تهران بوده و عضويت در شوراي پول و اعتبار، مؤسس و نخستين رئيس سازمان امور عشايري کشور، نمايندگي مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي را در کارنامه خود دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html